Takk for all vennlig deltakelse, omtanke, blomster og bidrag til Smørkollen.
Det kom inn 14 250 kr etter vår kjære Gudmund Aastveit sin begravelse.
Med vennlig hilsen Thorhild m/familie.
Lyser fred over alle minner etter onkel Gudmund.Heggenes og familien Aastveit har mistet en ressurs og et høyt respektert menneske som blir savnet av mange.
Kjære Gudmund
Jeg kunne ikke fått en bedre svigerfar.
Vi har hadd så mange hyggelige stunder sammen. Det var alltid hyggelig når dere kom på besøk.
Du var med på setra, på jordet og i fjøset. Jeg husker du kunne ta deg en pust i solveggen, men når jeg kom i fjøset var bingene raket og gulvet kosta. Jeg knyter forsatt Gudmund-knuter på grindene i lamminga.
Vi hadde også mange turer sammen, det var alltid du som var klar og ble med i bassenget i Hellas når vi andre var trege og barnebarna ville bade.
Tusen takk for mange fine år og masse gode minner.
God klæm fra Anita
Kjære bestefar
Tia gikk så altfor fort.
Du har alltid vært en rolig og behagelig fyr som merket om det var noe. Morsom, spøkefull, seriøs og smart. Du har lært meg utrolig mye gjennom hele livet.
Selv om du noen ganger kanskje var litt skeptisk til alle de ideene og planene vi barnebarna og bestemor har funnet på, har jeg aldri hørt deg si nei. Og du var alltid med på alt.
Vi har mange gode stunder og minner sammen, du og jeg. ❤️
Du hadde alltid et lunt smil og en morsom kommentar på lur.
Du vil alltid være med meg.
Jeg er, og kommer alltid til å være, utrolig glad i deg og takknemlig for at jeg fikk ha deg i livet mitt – som bestefar ❤️
Snille, gode onkelen min. Du var et av de menneskene som gjorde verden til et bedre sted. Døren var alltid åpen, og gården føltes som hjemme. Jeg bærer med meg alle de gode stundene – latteren, roen og tryggheten du gav.
🌹
En siste ord til min kjære fetter. Ditt lune vesen, ditt smil og din latter vil alltid være med meg♥️
Takk for alle gode minner, din godhet og tryggheten du alltid gav. Jeg vil alltid bære med meg det vi hadde sammen.
Hvil i fred, kjære bror. Du vil aldri bli glemt. 💙
Takk for alle fine stunder vi har hatt sammen
Takk for alle gode minner, kjære Gudmund. Du var en snill og omtenksom onkel, og vi vil alltid huske deg med varme.
Hvil i fred. 🖤🖤
Takk for gode minner ❤️
Haakon og Monika
Charlotte
Christina og Thomas
Albertine og Stian
Jonathan og Synnøve
Aminda og Eirik
Anne, Bjørg og Per Ole
Takk for gode minner.
Ei siste helsing fra
Daniel
Oddrun
Olaug
Haldis
Torleiv og Marit
m/ familier