Den største gleda var og glede andre ♥️
Hvil i fred
Minnet vil leve
Varme tanker til dere alle
🌹❤️
Mamma❤️Søndag 4.januar stoppet min verden som jeg kjenner den❤️dette gikk for fort❤️Men innerst inne vet jeg at det var ditt høyeste ønske å få møte pappa igjen❤️vi ble jo veldig bevisste på at du glapp mellom fingrene våre etter pappa dro❤️Den mamsen jeg for alltid vil ha i hjertet var omsorgsfull,fargerik,morsom og litt «gæren» i positiv forstand❤️nå svinger dere i dansen du og pappa❤️og vi skal ha vår siste dans på jorden på onsdag❤️nå er du fri for bekymring og indre uro❤️og på en plass der roser aldri dør❤️vi er mange som vil savne deg❤️litt av en arv dere etterlater dere❤️4 barn,13 barnebarn og 22 oldebarn❤️og fire nye oldebarn på tur❤️hils pappa!
Vil minnes alle morosamme opplevelser i danselokalet med deg og Oddemann☀️☀️Den gamle grinda er DIN sang Inger🌹takk for godt naboskap! Hvil i fred🌹
Huff Mamma😢🌹 Ord blir fattige i denne sammenhengen, men vil prøve så godt jeg kan❤️
At du skulle bli borte så fort for oss er vanskelig å fatte, unner deg det, men sjokket er fortsatt for stort å ta inn… Du var en ufattelig god Mor, humør på topp, latter som satt løst og veldig stolt og kry av alle dine❤️🌹
Noen ganger kunne du skryte så uhemmet av oss at vi nesten ble flaue😀Men vi vet at det var med hele ditt hjerte at du mente det❤️
Da Pappa ble borte brast nok hjertet ditt for hardt, så sorgen over han gjorde livet ditt og gnisten til å leve livet litt for hardt😢Vi prøvde så godt vi kunne, å det gjorde nok også du❤️🥰
Nå danser du og Pappa igjen til en siste dans med stubbadn❤️🌹❤️ Du og jeg for alltid mamma’n min❤️❤️❤️
Bestemor og oldemor. Takk for alle gode minner. Vi bærer det med oss videre. Nå danser du sammen med bestefar igjen❤️
Kjære bestemor ❤️ Takk for alle gode minner om en sprudlene og livsglad bestemor, som tok vare på alle rundt seg og beriket barndommen vår ❤️ Kommer til å savne deg, men vet at du og bestefar danser over skyene sammen ❤️
Takk for samværet tante Inger 💃🌹
Gode minner om Inger, ei hjertelig og blid dame❤️
Mine tanker går til dere alle❤️
Alltid like blid og varm du Inger. Et nydelig menneske. Nå er du sammen med din kjære Odd igjen❤️
Tusen takk for alle årene vi ble kjent med deg og bryllupspillingen i bryllupet vårt hilsen fra Anne Lise og Ivar Ødegaard
Kjære Svigermor ❤️Så lukker vi deg i våre hjerter inn,og gjemmer deg innerst inne.Der skal du fredfullt bo i våre sinn som et kjært og dyrbart minne.Tusen takk for alle fine samtaler vi har hatt ,vi snakka om alt , savnet etter en god svigermor blir stort , men jeg unner deg hvile . Sov godt Svigermor ❤️❤️
Takk for gode minner ♥️ hvil ifred
Min dypeste medfølelse i sorgen etter Inger❤️❤️
Kondolerer til familien, for oss så fremstod Inger som en bauta i familien etter at fetter Odd døde.
Takk for alle gode minner,tante Inger❤️
Hvil i fred Inger
En sprudlende dame har gått bort..hvil i fred🕯❤️ Randi og Trond Wistum.
Nå har du funnet veien hjem,
dit lyset aldri slokner.
Der savn blir til smil,
og tid ikke lenger haster.
Bestefar stod der og ventet,
med det samme varme blikk.
Kanskje med en melodi i hånden,
klar til å spille slik han gjorde før.
Og du, bestemor, tok steget frem,
lett som da livet var ungt.
Sammen fant dere rytmen igjen,
i en dans bare kjærlighet kan huske.
Der oppe spiller hjertet takt,
og føttene kjenner veien.
To sjeler, endelig samlet,
i en himmel fylt av toner og fred.
Vi bærer dere videre her nede,
i minner, i kjærlighet, i sang.
For det som var ekte og sterkt,
tar aldri slutt. ❤️
Kjære Tante Inger❤️Takk for mange gode minner med sang, musikk og koselige lag med familien❤️ Hvil i fred🕊️🕯️
Takk for gode minner Inger,.
Kjære bestemor, oldemor ❤️
Du var så sprudlende, fargerik, morsom og inkluderende, du sang og hadde alltid ett smil på lur. Du lærte oss så mye fint jeg vil ta med meg for alltid ❤️ Etter bestefar ble borte ble savnet stort for deg, og oss andre.. Vi vil alltid minnes de førstnevnte ordene, og det er alltid slik jeg vil omtale deg til jentene mine ❤️ hvil i fred bestemor ❤️ savnet vil bli stort 💔
Kjære Mamma.
Da var tiden kommet for deg og du forlot oss ❤️
Håper Pappa sto med utstrakt hånd og tok deg imot
Da har det blitt både suss,klem og ikke minst en svingom og en trall.
Du vil altid være i mitt hjerte kjære mamma og savnet blir stort.
Men unner deg hvilen.
Hvil i fred kjære mamma❤️
Takk for alt tante Inger 🕯️🥰🕯️
Kjære bestemor♥️ takk for alle dei gode minner og spelle jobber mø fekk ha sammen. Saknet e stort, og mø kjem te å sakne de♥️
Kjære bestemor❤️ Tusen takk for alle fine minner, de skal jeg ta med meg videre og fortelle til kommende oldebarn.
Kjære gode, snille, bestemor<3 du som alltid var der for meg. Du som alltid fann ett ekstra teppe for å legge på meg viss jeg var forkjøla på overnatting. Du og bestefar som tok med meg på de morsomste turene og kjøpte de lekene mamma syns bråkte for mye❤️ jeg kommer for alltid til å savne den du var og er i minnene mine❤️ jentene mine kommer til å høre mange historier om den sprudlende og gode bestemoren du var❤️ evig glad i deg bestemor❤️
Hvil i fred kjære Inger, og takk for alt 🕊️♥️🕊️
Oldemor og bestemor. Takk for alt du var. Vil huske hvordan du tok deg av oss og var en trygg havn. Det var alltid is å få eller en 50-lapp i lomma til å kjøpe Haribo. Jeg glemmer aldri dine iherdige og muntre forsøk på å lære meg å danse. Rytmen fant jeg kanskje aldri, men gleden og minnene fra mine stive hofter og våre trinn på gulvet vil jeg alltid bære med meg.
Varme tanker til dere alle i sorgen og savnet. Takk for mange fine minner fra lag og sammenkomster med Inger . ❤️